بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


تیکی تاکای فتح الله زاده و قلعه نویی،مغز متفکر ندارد!

http://axgig.com/images/75938967484341064345.jpg

امیرقلعه نویی میگوید توپ ها و لباسهای آل اشپورت کیفیت مطلوبی ندارد،اما علی فتح الله زاده رسما اعلام می کند بابت توپها و البسه ورزشی تیمش هیچ مشکلی ندارد!
قلعه نویی می گوید جباری را می خواستم و نباید از تیم جدا میشد،فتح الله زاده میگوید آندو تیموریان و پژمان نوری و بازیکن خارجی جذب شده کار جباری را انجام می دهند و جای خالی وی را پر خواهند کرد!
امیر قلعه نویی می گوید اگر کسر امتیاز برای همه تیمها یکسان باشد اعتراضی ندارم!فتح الله زاده کمیته انضباطی را به شکایت به قوه قضاییه تهدید می کند!
فتح الله زاده اینبار ضد حمله می زند و می گوید 4 بازیکن استقلال از قلعه نویی بیشتر گرفته اند!
قلعه نویی می گوید 7 ماه هست ریالی را دریافت نکرده ام!
از این طرف علی فتح الله زاده می گوید اگر من نبودم،آندو تیموریان،جواد نکونام،خسرو حیدری،پژمان منتظری از استقلال جدا میشدند!

به یکباره حاجی تصمیم میگیرد ماشین زیر پایش را به امیر حسین صادقی به جای پیش قرار داد یا مطالبات قبلیش بدهد!
از یک طرف عکس ویلای که به جای طلب حنیف عمران زاده به وی داده است در روزنامه ها رسانه ای میشود!
امروز علیپور کلی به امیر قلعه نویی طعنه زده و به نوعی اهانتهای را انجام داده و رسما به فاصله یک هفته مانده به یکی از حساس ترین بازی های استقلال در لیگ قهرمانان تیم را به حاشیه کشانده،و خیلی جالب اینکه مدعی شده بخاطر بازی هفته آینده استقلال در لیگ قهرمانان و به دلیل آنکه منافع ملی را باید در نظر بگیرد،فعلا قصد حرف زدن ندارم!اما بعد از این بازی ممکن است سیل خیلی ها را با خود ببرد!،اما علی فتح الله زاده که همیشه پای امیرخان در می آمد،سکوت کرده و به جایش مغداد نجف نژاد رئیس هیت مدیره جواب تندی به علیپور داده!(باز دمش گرم!)
خلاصه تیکی تاکای قلعه نویی و فتح الله زاده به دلیل کمبود یک مغز متفکر در میانه زمین استقلال کمی لنگ می زند و بهتر است بگوییم ظاهرا از کار افتاده و فقط فعلا علی فتح الله زاده است که خودش دریبل می زند،شوت می کند،کرتر می کشد و قلعه نویی را در کنار دست خود نمی بیند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 5 / 1392برچسب:باشگاه استقلال،امیر قلعه نویی،علی فتح الله زاده،مجتبی جباری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com